狐阡陌_薇爷

lof已半弃用,想看更多文直接去微博(狐阡陌w)找我。

【瑞金】奴隶【ABO,甜

这是期末考前最后一次更新,下次更新就在下个月了。

我说好的要写的金双性肉~

注:ABO,PWP有拷链有红酒,有口X情节,Omega是双x设定,注意避雷。

有私设有OOC

歌词防封,看文自行下拉

【New Year's Eve】

Why do me things stay the same?

为什么我的事情保持不变?

When some don't?

什么时候不呢?

You say we'll stay younger, we know, we know we won't

你说我们会保持年轻,我们知道,我们知道我们不会


I'm a gross teenager get trapped in a grown up shape

我是一个总的少年被困在一个成长的形状

Need someone to clean up the mess I've made

需要有人来清理我所做的

Say we'll be fine

说我们会很好

My friend

我的朋友

Will you fly with me?

你会和我一起飞翔吗?

Into fire of the New Year's Eve

进入除夕之火

We're allowed tonight to pretend we are free

今晚我们可以假装我们是自由的

Promise me on New Year's Eve

答应我在除夕夜

We forget about the problems

我们忘记了问题

We've got time to share all of the things in the New Year

我们有时间在新的一年里分享所有的东西

Got a problem

一个问题

Baby let it be happy

让它快乐

But they might be back

但他们可能会回来

Have a happy New Year's Eve

有一个快乐的除夕

Have a happy New Year's Eve

有一个快乐的除夕


Why do some things stay the same?

为什么有些事情保持不变?

When some don't?

什么时候不呢?

Now we're all queens on the screen

现在我们在屏幕上的所有皇后

Happy and toned

快乐的色调

They will stay young and beautiful

他们将保持年轻和美丽

Don't cry, plea from

不要哭泣,恳求

They said in time you'll be found

他们说,在时间里你会发现


【文在评论】

评论(33)
热度(2235)